Reisje naar een paradijsje! - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Lock & Janneke - WaarBenJij.nu Reisje naar een paradijsje! - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Lock & Janneke - WaarBenJij.nu

Reisje naar een paradijsje!

Door: Lock en Janneke

Blijf op de hoogte en volg Lock & Janneke

18 September 2011 | Sri Lanka, Negombo

Eeeeeindelijk zomer! En wat voor een zomer! 32 graden, volop zon en een hostel aan de zee.
Vanmorgen zijn we aangekomen in Sri Lanka waar we 4 weken gaan rondtrekken. Een beetje relaxen langs de kust, een beetje duiken in de blauwe zee, een beetje trekkings maken in de bergen, luipaarden en olifanten spotten in de wildparken, Ceylonthee drinken tussen de theeplantages en vooruit... Ook weer wat tempeltjes, forten en kerken door het hele land bekijken.

Wat wel even wennen is, is dat ze hier links rijden. Oversteken is veilig gelukt, maar toen we een taxi wilden pakken op het vliegveld, stapte Lock zo achter het stuur :)
Zal wel niet bij die ene keer blijven!
Wat ook wel wennen is, is dat alles werkt! Electrische deuren gaan open, nachtlampjes op de hotelkamer doen het, we hebben een wc-bril en er komt zelfs water uit de kraan!
Iedereen praat Engels en de prijzen zijn redelijk! Wat een luxe na Afrika!

We hebben hier een tijdsverschil van... Pfff... 3,5 uur ofzo, we zijn de tijd nu al kwijt! Eerst even acclimatiseren en dan gaan we wel kijken welke kant we op gaan!

Bedankt voor alle sms'jes die we voor vertrek binnen kregen, erg leuk! Wij zullen ons best doen om hier een en ander van ons te laten horen. En jullie reacties zijn natuurlijk weer superleuk om terug te lezen! :)

Groetjes!! Lock en Janneke

• 18 September 2011 - 07:23

Nel Goedendorp:

hallo Janneke en Gerben
    hele fijne vakantie gewenst ,en geniet er van
    wees voorzichtig en kom gezond terug
    liefs van Nel Goedendorp

• 18 September 2011 - 07:59

Loes:

Welk hostel zit je in Negombo?
    Heeel veel plezier in ieder geval, maar dat moet zeker wel lukken in Sri Lanka. 2 maanden geweest en wou echt niet meer weg!

• 18 September 2011 - 08:19

Els:

Goedemorgen kinders! Geruststellend gevoel dat jullie weer veilig geland zijn. Het is hier nu 10.15 uur zondagmorgen.
    Het klinkt allemaal erg leuk wat jullie gaan doen. Geniet ervan!
    Mijn band is weer hard en ondanks een kleine file was ik best snel weer in het westland. Ik lees jullie!

• 18 September 2011 - 08:55

Marjolein:

Het klinkt nu al heerlijk. Geniet ervan!! xx

• 18 September 2011 - 08:57

Gerda:

Hoi Kinders
    Blij dat jullie er al zijn en wat vlug.
    Stukken mooier weer dan hier.
    Zullen wij ook maar komen? Grapje.
    Heel jammer dat jullie er niet bij zijn.
    65 jaar is toch een speciale leeftijd en een feestje zonder jullie is toch
    een gemis.
    Lieve groetjes Gerda en Peter

• 18 September 2011 - 10:42

Piet:

geniet ervan!

• 18 September 2011 - 12:43

Monique:

Heel veel plezier, maak er maar weer een mooie reis van..

Groetjes
    Mo

• 18 September 2011 - 13:06

Timo:

voor de zekerheid dan maar rechts én links kijken voor het oversteken ;)

• 18 September 2011 - 18:54

Ineke:

We gaan jullie goed volgen in Sri Lanka. Geniet ervan met volle teugen. We zijn nu al benieuwd naar jullie eerste reis verslag. Succes en tot later....

groetjes,
    Ien (de Koots) en John

• 19 September 2011 - 10:05

Marjolein S.:

He Lockies,

Leuk dat er weer reisverslagjes komen!
    Om het verschil tussen al die Marjoleins duidelijk te houden, zet ik maar een S. achter m'n naam :).
    Kids zijn za. schandalig verwend. Koen heeft heerlijk in de taart geslagen en taart in z'n mondje gestopt. Wende vond de taart maar niks (8e tandje en 1e kies-puntje zag ik zo. doorgekomen, dus lag misschien daaraan...). Anyway, weer een mijlpaal gehad!
    Mevrouw Lock, nog gefeliciteerd!!!

Veel plezier & tot horens. X, Lein