Afkicken in Addis! - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van Lock & Janneke - WaarBenJij.nu Afkicken in Addis! - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van Lock & Janneke - WaarBenJij.nu

Afkicken in Addis!

Door: Lock en Janneke

Blijf op de hoogte en volg Lock & Janneke

18 November 2010 | Ethiopië, Addis Abeba

Addis Abeba, een stad die we 5 weken geleden nog verafschuwden om zijn drukte, uitlaatgassen, tig minibusjes kriskras over de straten, bedelaars en wat een hitte!

Maar wat is het nu toch heerlijk in Addis Abeba! Gegarandeerd een warme douche en altijd stroom ter beschikking, wat een luxe!

Geen injera's meer, maar elke avond pizza, spaghetti, steak of zelfs een supergoede Chinees!
Ohja! En een ontbijtje met broodje kroket en patatje oorlog! Haha! Addis is een mooie afsluiter van deze vakantie!

Ons oorspronkelijke plan om naar Harar te gaan, kon helaas niet doorgaan. We hadden maar een visum voor een maand en deze viel niet eerder tijdens onze reis te verlengen. De typisch Afrikaanse bureaucratie zorgde ervoor dat we woensdag eindelijk ons paspoort met nieuw visum terug krijgen, terwijl we donderdagnacht vliegen. Ach... We kunnen nog 1,5 dag genieten van ons nieuwe plaatje in ons paspoort voordat we Ethiopie weer vaarwel zeggen.

Geen Harar dus, maar wel genoeg tijd voor souvenirshoppen, uitslapen, boekje lezen, relaxen, kampvuurtje stoken, heeeel veel biertjes drinken, maar vooral lekker bijkomen van afgelopen weken!

We hopen dat jullie het gezellig vonden ons op deze manier toch nog een beetje te kunnen volgen. Foto's plaatsen gaat altijd wat lastiger, maar daar zullen we jullie nog wel genoeg mee lastig vallen ;)
Bedankt voor alle leuke reacties!

• 18 November 2010 - 15:16

Mama Els:

Nog een nachtje slapen! Geniet nog even, net als de doorsnee toerist van dit resort! Willen jullie twee vrijkaartjes voor een voorpremiere in de bioscoop Spuiplein dh?
    Benne jullie gelijk weer ingeburgerd.
    Tis wel vroeg: zaterdagochtend 10.30 uur! Ik denk niet dat ik het zelf ga redden want ik moet er morgen ook al zo vroeg uit :>) See you. Have a good flight!

• 18 November 2010 - 15:31

Edwin:

Onwijs bedankt weer voor de toffe verhalen!!! en tot gauw.. kijk uit naar nog meer verhalen en foto's

• 18 November 2010 - 15:50

Gerda:

Gelukkig nog 1 dagje dan zijn jullie weer thuis.
    Word wennen hoor hier is het koud.
    Maar ben blij dat jullie er weer gauw zijn.

Liefs

• 18 November 2010 - 18:03

JE####:

Hier hebben we gister maar weer eens een kampvuurtje bij 't bootje gemaakt. Het zal inderdaad ff wennen worden aan de temperatuur, hier.

Ajeto & tot snel